Para comenzar no proxecto, primeiramente estamos realizando un mural no cal debemos representar as competencias (intereses e gustos) nosos e dos/as nenos/as, previamente expostos na anterior entrada. Tendo en conta estes, coincidimos en que a temática do noso proxecto sería de debuxos animados. Como actividade, levamos a cabo un rastrexo dixital. Este consiste nun seguimento de pistas dentro dun instituto. Se lles proporcionará un plano, no cal aparece un debuxo animado en cada rincón do instituto (aulas, despacho, baños, biblioteca, saón de actos..). Unha vez atopado o debuxo, a este lle ven asignado unha url, que terán que introducir no ordenador, a cal lles da unha pista para conseguir o seguinte debuxo animado e así sucesivamente
Unha vez rematamos a clase teórica, no laboratorio creamos un novo webmix en symballo "realidade amumentada" para incorporar a nova aplicación que coñecemos e aprendemos a usar, chamada AURASMA coa cal creamos un video por grupos). Esta aplicación permite escanear fotos e adxuntalas a un video. É multiplataforma, o seu formato permite seu uso en variedade de dispositivos. Aquí vos deixo o enlace de twitter onde está colgado e o podedes ver Twitter video aurisma
Espero que vos gusten estas novas aplicacións e sigades investigando sobre todo o que vos conto...
¡¡Seguimos aprendendo xuntos!!
Cirstina, sería más conveniete que realizaras entradas independientes para cada aplicación que trabajamos. Saludos
ResponderEliminar